klikk klikkk

Followers

angpa tinggai jejak kat sini no,,, senang skit nak cari lepaih ni.. tq smuaa..

Penat-penat mengajaq.. meh la relek sat tang ni...

cuma kisah cikgu & anak2 murid cikgu jee.. saja nak jadikan kenangan... seronok gak bleh kongsi ngan kamu semuaa..



Friday, February 4, 2011

Anak-anak murid pencen... hehhehe!

Assalamualaikum.. ari ni cikgu nak tulih pasai anak2 murid pencen.. heheheh!! maksudnya.. anak2 murid yang dah tamat persekolahan.. baru2 ni bila cikgu suruh depa masuk tgk blog cikgu.. depa pakat kata.. tak mau masuk sebab tak dak muka depa.. emm.. cemana la nk boh muka angpa semuaa.. hehhe.. tapi tak paa.. pelan cikgu boh la noo.. sabaq laa..


Ari last sekolah ari tu cikgu ada g KBMALL.. nak g shoping rayaa...(macam la raya kita kan..?? heheh. menumpang raya org je ni...) sebab ada dua tiga orang anak murid pencen nak mai umah.. sempena raya cina.. depa suruh cikgu buat SOTO.. bila sampai kat kaunter nak bayaq tu.. cikgu nampak anak murid pencen cikgu.. heheh.. Naim n Fendi..tapi sorang lagi cikgu tak kenal la.. maybe bukan stdent cikgu kot.. sori laa ehh.. klu gambaq kamu ni blurr.. cikgu takut pak guard tu rampas kamera cikgu.. huhuhu!! tak sangguppp... jadi camtu la gambaq kamu.. sorii dehh...
Dalam pada tuu.. tiba2 cikgu tgk kat kaunter tu ada plak anak murid pencen sorang lagi.. Asma.. tgh tunggu result SPM.. emm.. baguih la cikma.. keja dlu.. tak dak la nk dok saja kat umah.. baguih... baguihh.. n ada sorang lagi anak murid pencen.. kat kaunter jugak.. cikgu rasa nama dia Munirah kot.. tapi sori sayang cikgu tak sempat nak 'shot' kamu.. seram tgk pak guard misai tu.. heheheh!!! Cikgu bangga ngan anak2 murid cikgu yg buat part time n cari keja time tunggu result.. sebab dari kamu dok saja n memperabih boreh ma n abah kamu.. baik jugak la kamu kejaa.. sayangg kat kamu semuaa..
Ok.. sempena raya cina baru ni.. ada anak murid pencen yang suruh cikgu buat SOTO... depa kata rindu kat soto cikgu.. (pandai la angpa dok main angin cikgu..) tp tak pa.. cikgu pun dh lama tak buat soto.. jadi malam raya tu.. cikgu dh siap rebus nasi impit.. segera punya.. senang n cepat.. sup soto n segala aksesori dalam soto tu semua cikgu sediakan pagi raya tu... lepas subuh cikgu dh masak... demi anak murid pencen.. hehehe!!! jadi camni laaa soto cikguu.... sedap ke dakkk...?? tapi ni soto bihun.. yang nasi impit lupa nk amik gambaq la.. kekekke!! Cikgu hepi sangat sebab kamu mai umah cikgu n tak penah lupa kat cikgu.. macam2 cerita kluaq... n depa ni semua tengah sambung blajaq kat IPTA, IPTS n T6.. tahniah anak2 kuu...!! kamu semua memang mengkagumkan... sebenaqnya ada lagi 1 group yang nak mai... depa ni dh lama pencen.. rasanya la ni dah 22tahun kot umoq depa.. tapi tiba2 plak tak jadi nak mai umah.. sebab depa kata nak g "bekwohh".. heheeh.. behwoh tu kenduri kawen laa..



















































































4 comments:

shy ng3x ! ! said...

jelesssnyeww . . . .
xdapat nk gi ai 2 . .
keje melambakkk . .argghh !

pak long said...
This comment has been removed by the author.
pak long said...

amboi sempoi baca entri cikgu....
tapi gambaq terapong kat depan ni ganggu la nak baca entri cikgu...
moga appy selalu

rosa said...

gambaq teropong mana? hehhehe!! tq paklongg... sempoii...

Post a Comment