klikk klikkk

Followers

angpa tinggai jejak kat sini no,,, senang skit nak cari lepaih ni.. tq smuaa..

Penat-penat mengajaq.. meh la relek sat tang ni...

cuma kisah cikgu & anak2 murid cikgu jee.. saja nak jadikan kenangan... seronok gak bleh kongsi ngan kamu semuaa..



Friday, April 1, 2011

WHAT U GIVE U GET BACK....

Assalamualikum semuaaa... tudiaaa nooo... punya la lama tak update blog.. bz sungguh la niii... macam2 keja cikgu buat... sampai lupa kat blog sendiri.. huhuh!! bukan lupaa.. tapi tak dann.. kat sek dok bz pasal keja kusus PSV... petang2 cikgu membizikan diri dengan mengupgrade taman sains sekolah.. malam plak.. membizikan diri dengan anak2... tapi tak paa.. selagi cikgu terdaya.. cikgu buat semua ni... cakap pasal kerja kusus PSV ni.. sebenaqnya.. cikgu rasa bangga nga anak2 murid cikgu tahun ni.. tahniah laa.. cikgu tengok kamu semua ada kesungguhan dan ada semangat utk menghasilkan yang terbaik.. lega la tgk angpa semua cam ni.. tapi ada gak dua tiga org yang masih tak sedaq diri.. cikgu pun tak tau nak kata apa.. cikgu dh buat macam2 cara nk bagi kamu minat belajaq.. tapi tu laa.. dalam itu keplaaa ada besar punya batu... tara mau pecah itu batu.. huhuhu!! nanti angpa jangan dok nyesal dah laa.. cikgu tak larat nak dengaq dh.. bila time result.. ada yg kata.. "kito nyesal tk blaja rajin2 cikgu.. nyesal kito tk denga nasihat cikgu.. pah.. gapo laa kito nok buak lo ni cikgu..." huhuhu!! cikgu punya jawapan.... "buat dek jeeee....hehehhe"... Tahun ni cikgu jadi bersemangat nk ngajaq kamu.. 500 kali ganda.. hehhehe!! jangan hancurkan semangat cikgu.. klu bleh cikgu nak ramai yg dapat A dalam PSv.. jadi kepada murid2 yang amik PSV.. pastikan kita sama2 dapat meningkatkan kemahiran ke kekreatifan dalam bidang ni.. huhuhu!!! perjuangan yang belum tamat..











Meh nak sentuh skit pasal TAMAN SAINS sek kita ni.. pertamanya.. cikgu nak ucapkan ribuan jutaan trima kasih kat anak2 murid cikgu yg banyak bantu cikgu kat taman ni.. memang kamu semua hebatt.. sanggup berpanas n berhujan ngan cikgu.. sanggup jugak memderma darah kat nyamuk.. n menjerit kat katak.. hehhehe!! cikgu sayang kamu semuaa... cikgu bangga ada anak murid cam kamu smuaa.. semoga Allah yang akan membalas jasa baik kamu.. n janji cikgu kat kamu.. selagi cikgu terdaya. cikgu akan bantu kamu semuaa.. percaya laahh..

Terima kasih jugak kat pekerja2 sek.. yang sanggup tolong cikgu kat taman.. trutama Poktar.. hehehe!! trima kasih banyak.. juga kat cikgu2 sek SMK PINTU GENG... yang banyak membantu.. trutama kat cikgu Marina.. tq kak naa... jasa mu di kenang... bila cakap bab taman ni.. macam2 prasaan ada.. tiba2 rasa cintakan tanah.. hehehe.. n sebenaqnya cikgu pun tak dak niat nak amik alih taman ni.. cikgu cuma tolong menghias semula je.. n nama dia tetap TAMAN SAINS.. n takkan jadi TAMAN PENDIDIKAN SENI VISUAL.. jangan la risau.. jadi kepada anak2 murid cikgu.. angpa jangan dok pandai2 ubah nama taman ni k.. taman ni tetap hak milik JABATAN SAINS...

banyak cikgu boh gambaq ni.. pakat2 tgk laaa... oh yeee.. ingat ye anak2 murid cikgu... WHAT U GIVE U GET BACK... maksudnyaa.. banyak mana yg kita usahakan banyak tu la kita dapat... jadi cubalah berusaha dengan lebih tekun dan bersemangat.. insyaallah keputusannya akan membanggakan semua org...


ok la.. ni je citer cikgu... renung renung kannn.. heheh!!! love u all...

3 comments:

Chibi Imiey said...

huhu..bgosl taman sains nk diupgrade kan..hrp2 makin cantik la kawasan sekolah...

Mohamad Suffian said...

banyak nasihat dlm entri ni..
harap anak murid sedar petingnya belajaq..

rosa said...

harap2 depa baca la blog ni...

Post a Comment