klikk klikkk

Followers

angpa tinggai jejak kat sini no,,, senang skit nak cari lepaih ni.. tq smuaa..

Penat-penat mengajaq.. meh la relek sat tang ni...

cuma kisah cikgu & anak2 murid cikgu jee.. saja nak jadikan kenangan... seronok gak bleh kongsi ngan kamu semuaa..



Saturday, March 12, 2011

yezzzz!!! HELANGGGGGG AKA EAGLEEEE...!!!

assalamualaikum...
hari ni cikgu nak cakap pasal helang.. nape ngan helang arrr?? hahahha!! tak tau laa... tapi cikgu memang suka helang.. rasa cam ensem laaa.. muka dia kan cengeii.. mata dia yang power sekali.. tajam je klu tgk mangsa.. n serangan dia tepat.. tu la helang...
cikgu ada lukih gambaq helang baru2 ni.. saja syok2.. heheh!! tau tau.. ramai anak2 murid cikgu yg ikut lukih gambaq ni.. dan yang menarikanyaa.. kebanyakan lukisan depa tu menjadi.. wowww!! terujanya cikguu.. i like it... time exam ari tu.. ramai yang lukih fauna.. macam2 jenis fauna depa lukih.. tapi helang yang menaarik perhatian cikgu.. antara anak murid cikgu yg lukih gambaq ni ialah.. muzakir, hakim, azrol, hanif, tarmizi n farhan... meh le tgk lukisan depa.. pastu komen skit.. yg atas sekali tu lukisan cikgu rosa.. kekekke!! saja nak tayang jugakkkk... :P...













3 comments:

Chibi Imiey said...

student laki mmg hebat mlukis...

Mohamad Suffian said...

pada lukisan muzakir tu terbaik dari kalangan lukisan kawan-kawan dia.. muka burung tu nampak lebih garang berbanding muka cikgu Rosa.. huhu..

Siti Haslinda Sadiken said...

ermm...lawa2 lukisan murid2 nie..mmg berbakat :)

Post a Comment