klikk klikkk

Followers

angpa tinggai jejak kat sini no,,, senang skit nak cari lepaih ni.. tq smuaa..

Penat-penat mengajaq.. meh la relek sat tang ni...

cuma kisah cikgu & anak2 murid cikgu jee.. saja nak jadikan kenangan... seronok gak bleh kongsi ngan kamu semuaa..



Wednesday, March 9, 2011

TEMPAHAN LUKISAN EN BALOK DH SIAPPP... YESSSSS!!!!

Assalamualikum n salam utk semua..

Hari ni aku rasa lega sangat sebab berjaya siapkan lukisan yang ditempah oleh kawan aku.. hehhehe!! setelah 2 minggu berhempas pulas buat lukisan sebesaq meja.. letih.. tapi berbaloi... aku lukis pastu lorek... dah lama tak buat lukisan besaq tu..
tq Mr Balok The Kerepekman.. hhehe!! ang betoi2 menghargai bakat aku.. syabasss beteeee.. hehhehe!! meh kita tgk dlu proses aku buat lukisan ni... enjoy la nooo..
ni proses lakaran bermula.. jantung mesti berdegup kencang.. risauu nak cari setting.. hehheeh!!









aku la nii.. dengan tekunnya melorek lukisan ni.. hehehhe!!! yang penting kontroll cun..















masih lagi mengontrol cun.. huhuhu!!!











first layer baruuuu.... banyak lagi step diaaa.. sampai itam tangan2 tapi aku suka sangatt.. lama tak melukih..













tgk saiz pensil tuu.. kecik jeee... sebab lukisan ni besaq.. sebesaq meja makan..














yeeee yeeeeee!!!! dh siaaaappppppppp.. 2 minggu buat.. tu pun aku sempat buat time aku free jee.. klu tak memang tak siap pun.. lega rasa dh siappp.. nanti bleh frame n bg kat Mr Balok.. hehhehe!!! sapa nak tempah bleh arrr bgtau aku.. cuma aku tak kan lukih gambaq potret.. tak pandai.. klu benda lain insyaallah aku boleh...
kepada anak-anak murid cikgu,,, cikgu nak kamu bleh buat lagi baik dari cikgu buat... kena tanam dalam diri tu.. utk jadi yang terbaik... ok... love u all....

5 comments:

Mat Pian said...

lukis gambaq kaki saja boleh ka?

Qi Ya said...

wahhh..berbakatnya cikgu...cikgu amik degree and diploma apa dulu?

Epul said...

wow, cantik beno cikgu melukis. :)

Ana syaiza - chan said...

Wahhh...!!! cntk nye lukisan ckg rosa...!! (^o^)

rosa said...

dlu amik art n design kat uitm.. heheheh!!! tapi sebenaqnya lukisan ni kena ada minat baru boleh buat.. sejak dari dalam perut lagi dok melukis.. huhuhu!!

Post a Comment