klikk klikkk

Followers

angpa tinggai jejak kat sini no,,, senang skit nak cari lepaih ni.. tq smuaa..

Penat-penat mengajaq.. meh la relek sat tang ni...

cuma kisah cikgu & anak2 murid cikgu jee.. saja nak jadikan kenangan... seronok gak bleh kongsi ngan kamu semuaa..



Friday, April 22, 2011

Naper agaknya cikgu tak ngajar kelas 5gama thun lepas?? ce tekaaa.. ce tekaa...

Assalamualaikumm...
Ce tgk,, gedioo la tajuk cikgu ari ni?? Tajuk pun dh kompius dh.. emm.. ni pun kisah anak murid tahun lepas gak ni... khas utk 5 gama 2010... bukan cikgu tak mau citer bab kelas lain.. tpi ada sebab cikgu nak cakap pasal kelas ni..

Agak2 kamu laa kan.. naper cikgu tak ngajar kat kelas 5 Gama thun lepas?? sedangkan waktu kat ting 4.. cikgu ngajar kamu.. bila ting 5 je.. cikgu dh forward kat cikgu Hilmi.. agak2 naper ehhh??? jawapan dia ada dalam ati cikgu.. n cikgu akan critakan kat sini... jeng!jeng!jeng!... dh ready ke nak baca.?? ahaksss...

Critanya ginii... emmm.... andainya cikgu tersebut nama anak2 murid cikgu dalam kisah ni.. angpa jangan nak marah cikgu plak k.. cikgu sayang kamu semua.. cuma crita ni cukup jadi pengajaran kat cikgu...
waktu ting 4.. cikgu memang mengajar kelas kamu.. n memang ramai yg tersangat berkemahiran n berminat dengan lukisan.. cikgu rasa sronok mengajar kamu.. walaupun kadang2 ada gak rasa sakit ati.. trutama kat budak2 laki.. bila kamu suka ngajuk lorat perlih cikgu.. tapi prasaan tu cikgu buang.. sebab ingat kamu budak2 lagi.. n tak tau cara nak gurau ngan org dewasa... dalam kelas tu ada 2 org yg cikgu cukup susah nak ngajaq.. macam2 cara cikgu buat.. tapi kamu suka tidoq dalam kelas.. bob n faiz... cikgu pun tak tau cemana nak buat dh.. budak2 laki lain mungkin la minat seni.. atau terpaksa minat.. tapi memang kamu ada bakat utk melukis...

satu hari... cikgu pun dh tak brapa ingat apa kessnya.. cuma.. faiz ada kata something kat cikgu.. n memang cikgu terasa ati.. cikgu jadi lemah sangat.. disebabkan kata2 faiz tu.. cikgu jadi kurang berminat nak masuk kelas 5 gama.. n jadi tak sabar2 nk abih kelas.. tapi cikgu tau .. cikgu tak leh buat gitu.. kamu amanah cikgu.. apa pun cikgu kena ngajaq kamu.. cuma dekat faiz cikgu dh buat tak tau...

di sebab kan pristiwa tu.. cikgu trus buang kelas kamu dari jadual cikgu utk t5.. tapi percaya laa.. sebenarnya cikgu sangat menyesal.. sebab kelas kamu memang ramai yang boleh melukis.. cikgu rindu sangat kat kamu semuaa.. cikgut ak mengajaq kelas kamu tak bermaksud cikgu tak suka kamu.. cikgu sayang sangat ngan kamu semua.. n cikgu sanggup buat kelas tambahan kat kamu smua.. bila cikgu dapat msg dari Marni yang mintak cikgu buat kelas utk kamu.. cikgu sanggup... sebab cikgu sayang kamu smua.. n cikgu bangga ngan kamu.. ramai yang dapat A dari kelas kamu.. dengan didikan cikgu Hilmi n cikgu pun bantu kamu.. Alhamdulillah.. cikgu bangga ngan kamu..

Khas utk Faiz.. cikgu tak penah benci kamu.. cikgu sayang kamu.. cuma kadang2 perangai kamu di luar kawalan.. apa pun.. cikgu tak penah nak dendam ngan kamu.. sebab kamu anak murid cikgu.. n bila cikgu tgk result kamu.. memang pala otak kamu ni berjambul jugakk.. hehhe.. tahniah yee.. cikgu doakan kamu akan berjaya satu hari nanti.. baru2 ni pun cikgu ada chat ngan faiz kat FB... n kamu pun dh mintak maaf kat cikgu.. tq faizz...

khas buat 5Gama.. cikgu minta maaf sebab pernah "buang" kelas kamu.. cikgu tak benci.. cuma cikgu keliru.. apa pun.. cikgu syang kamu smua.. n rindu kamu smua...
semoga kamu akan jadi org yang berguna satu hari nanti.. amin...
* hehhehe!!! paihhhh.. jange maroh deh.. cgu masuk gamba kamu dale ni.. ahakss.. takpo,.. ado kak limah saing nga kamu.. sori paihhhh...hehhehe"

3 comments:

Mohamad Suffian said...

nasib baik sy bukan student kelas gama.. huhu

syahnabil@duitcyber said...

Sabor la cikgu..kalau kita ngajor dengan ikhlas memang ade balasan daripada Allah...jadi walauapapun karenah murid kita takkan terkesan sedikit pun di hati kita bilamana kita sedar bahawa kerja kita ni kerja mulia...Wallahua'lam..

sweet_skye911 said...

sabo yer mak...:))

Post a Comment