klikk klikkk

Followers

angpa tinggai jejak kat sini no,,, senang skit nak cari lepaih ni.. tq smuaa..

Penat-penat mengajaq.. meh la relek sat tang ni...

cuma kisah cikgu & anak2 murid cikgu jee.. saja nak jadikan kenangan... seronok gak bleh kongsi ngan kamu semuaa..



Wednesday, January 26, 2011

Permulaan yang baik....

Assalamualaikummm...



Hari ni permulaan yang sangat baik... n menyeronokann.. walaupun awal pagi anak2 dah buat perangaii.. tapi Alhamdulillahh... semua boleh handle.. sebenarnyaa.. ni lah pertama kali aku nk coretkan sesuatu dalam blog ni.. hehhhe!! setelah berhari2 dok carii.. sampai feninnn feninnn...


Dalam ni aku nak crita kan kisah aku n anak2 murid aku jee.. bukan apaa.. kadang2 banyak benda yg aku buat ngan anak2 murid aku kat sekolah ni... bukan mudah nak bg budak2 ni faham apa yg kita ajaq.. kadang2 sampai terkedu...


emmm... berbalik pada kisah anak murid aku ni.. hari ni.. aku dh mintak tolong sorang anak murid aku.. nama ensemnyee.. Syazwan.. dia yg memudahkan kerja aku nk buat blog ni.. budak bijakk.. ahaksss... tq budak kecikk... cikgu akan berusaha untuk jadikan blog ni disukai ramaii.. hehehe!!







Ok.. utk hari pertama catatan aku ni.. nk crita satu kisah.. pasal hasad dengki... adeii laaa.. nper la prasaan tu ada dalam jiwa kitaa??? pelikkan??? cikgu bukan apaa.. cikgu rasa baik buangkan semua perasaaan tuu,. tak dak guna pun dok simpan dalam ati.. klu nak berkawan biar ikhlas, klu tak baik takyah kawan langsung.. tapi jangan ada prasaan dengki plak kat org.. cikgu risau bila dapat tau pasal anak murid cikgu ada yang camni.. nak je rotan2.. tak pun ikat kat tiang benderaaa.. pastu amik kerengga boh kat ang pa... masing2 ada otak.. guna otak utk buat sesuatu.. cikgu bukan nk marah tanpa sebab.. tapi kamu sendiri kena sedar diri...
cikgu tak mau la berleter banyak2.. sebab kat sek pun cikgu berleter dhh.. harap2 kamu semua cuba berubah.. jadi yang terbaik.. sekurang2nyaa.. untuk famili kamu.. k... i love u all....










5 comments:

Mohamad Suffian said...

slmt dtg ke dunia blogger..
slmt menulis.. moga2 berjaya..

ReeNDu said...

hi cikgu kak ina.. cikgu kenal saye tak? hihihih *gelak gedik*

=D

Mohamad Suffian said...

sy pun.. cikgu kenal tak? hihihi *gelak tak reti nk gedik*..

capprY said...

saya ni cikgu kenai kee?

rosa said...

owhh!! kenai semuaaa.. ahaksss.. welcome to the club... club budak nakal.. hehehhe!!

Post a Comment