klikk klikkk

Followers

angpa tinggai jejak kat sini no,,, senang skit nak cari lepaih ni.. tq smuaa..

Penat-penat mengajaq.. meh la relek sat tang ni...

cuma kisah cikgu & anak2 murid cikgu jee.. saja nak jadikan kenangan... seronok gak bleh kongsi ngan kamu semuaa..



Friday, October 28, 2011

ANAK MURID SMK PINTU GENG vs ANAK MURID SMS & MRSM

ASSALAMUALIKUM...
tudiaa no.. dah lama aku tak tulih apa satu pun dalam ni.. tak dan sungguh2.. tapi ari ni tergerak ati aku nak tulih pasal anak2 murid aku ni.. emm.. tu pun setelah didesak oleh adik kesayangan aku.. ibulutfi.. Semalam 27 Oktober 2010, aku dh bawak anak2 murid aku g pameran lukisan kat MRSM PC.. yg pempuan g ngan aku la.. naik EXORA.. bleh la muat dlam 7 org.. hehehe.. pastu anak bongsu aku sorang.. yang lelaki aku suruh depa p ngan moto masing2 la.. ikut la angpa nk p ke dak.. klu rasa minat depa pi.. cuma aku tak mengharap sangat anak2 murid lelaki aku akan g pameran tu.. sebab jauh  dari Pintu Geng.

Sebelum tu.. aku dah pesan kat anak2 murid aku.. "sapa nk p pameran lukisan kat MRSM kena pakai baju sukan sekolah warna kuning " n benda ni aku dh tulih jelas kat wall FB.. cuma aku harapkan anak2 murid aku ni faham la..





Sampai kat MRSM, kami disambut oleh guru PSV dia yg ensem.. heheh.. cikgu Asrul Aidi.. baguih dia ni.. sokmo2 buat pameran seni.. tahniah Asrul.. wktu dok tgk pameran tu aku dapat call.. dari anak murid aku.. Azim.. bleh dia kata depa sesat. hehehe.. mustahil. tapi aku dh bg plan.. n depa pun ada kat MRSM.. berpakaian biasa.. cam nk g KBMALL plak aku tgk.. tapi aku buat tak tau je la.. sebab kami tak sekolah ari tu.. cuti peristiwa..

Waktu cikgu Asrul tengah briffing kat anak2 murid aku.. tiba2 dia kena pangei ngan seseorng.. kira org pejabat sek la.. n Asrul dh bisikkan something kat aku.. "Depa marah anak murid kak ina.. sebab dok pusing2 ngan moto dalam MRSM".. haaaaaaa??? Allah.. malunyaaa akuu.. emmm.. aku mintak maaf banyak2 kat Asrul.. tapi dia selamber je tak kisah pun.. pastu anak murid aku bgtau.. ada org marah depa pakai sluar jeans n tshirt masuk MRSM.. sekali lagi muka aku merah.. malu.. tapi aku tak marahkan anak2 murid aku.. sebab depa mana tau undang2 MRSM..

Member aku.. si Siti plak.. naik seram tgk anak2 murid aku.. dah la saiz cam bapak org.. pakaian serabut.. tak macam budak2 sek Sains n MRSM kemas n skima.. waktu tu.. aku peratikan wajah anak2 murid aku.. satu persatu.. waktu tu.. tiba2 timbul rsa kasih sangat kat depa tu.. walaupun kena marah.. depa tetap tengok hasil seni dngan penuh minat.. gelak2.. bergurau.. macam tk dak apa berlaku.. sebak je aku tgk budak2 tu.. aku tau.. anak2 murid aku tak pandai macam budak2 sekolah terpilih.. tapi ada sesuatu antara aku nga depa ni.. KASIH SAYANG... aku tak nafikan.. aku sayang anak2 murid aku..

kepada anak2 murid cikgu.. cikgu sayang kamu smua.. walau siapa pun kamu.. walau dari kelas mana pun kamu.. cikgu anggap sama n tetap sayang kamu.. pasal kejadian kat MRSM. cikgu minta maaf.. mungkin cikgu tak tegas waktu suruh kamu pakai baju kuning tu.. apa pun.. cikgu sayang kamu smua.. trima kasih sebb jadi anak murid  yg sentiasa sayang cikgu... Berjanji laa.. kamu akan cuba sedaya upaya.. untuk mencapai kejayaan dalam SPM 2011..

5 comments:

asuka said...

aloh la degil sungguh mereka ini.. tp tak per la... depa usaha p sendiri gak.. daripada depa tak p langsung..... huhuhuh

Nur Hazwani Iberahim said...

yeah..!! saya sayang cikgu saya jugak :'D

Mohamad Suffian said...

yesssssss.. ada juga entri terbaru akhirnya..
esok cikgu rosa buat lg entri terbaru ye.. muahahaha...

cikgu har said...

Masih ingat saya ko ?

cikgu har said...

Masih ingat saya ko ?

Post a Comment