klikk klikkk

Followers

angpa tinggai jejak kat sini no,,, senang skit nak cari lepaih ni.. tq smuaa..

Penat-penat mengajaq.. meh la relek sat tang ni...

cuma kisah cikgu & anak2 murid cikgu jee.. saja nak jadikan kenangan... seronok gak bleh kongsi ngan kamu semuaa..



Saturday, June 11, 2011

KELANTAN vs TERENGGANU....

Assalamualikumm.. huisshhh!! dah lama aku tak tulih gapo2 dalam blog ni.. sian diooo.. banyak keja tu yg tak leh nak tulih gapo2 tu.. ce baca tajuk kat ataih tuu.. KELANTAN VS TERENGGANU... saja je aku nak tulih pasal ni.. sebab la ni aku dok cari rezeki kat negeri Klate ni.. jadi ada la point nak tulih.. ahaks..

kepada anak2 murid cikgu.. angpa agak2 klate boleh menang tak malam ni?? hehehe.. ce tekaaa.. ce tekaa... angpa jangan baloh dh laa.. cikgu dapat tau ramai anak2 murid cikgu g kl.. nk sokong klate.. baguih2.. angpa ada semangat kenegerian yang baguih.. cuma satu cikgu nak pesan.. jangan buat perangai tak senonoh.. tak behh... kena jaga diri n jaga nama baik negeri ni... kepada anak2 murid cikgu yg ada kat umah.. hok sokong klate melalui tv jah.. samo cam cikgu.. samo2 la kito pakai jersi meroh.. hahahah!! pakat sokong klatee...
bukan apa... kaloh ko mene koo.. klate cuti besokkkkk.. hehhehe!! yeeehaaaaa,,,,
SELAMAT TGK BOLA MALAM NIIII!!!! YEZZERRRR!!

1 comments:

Mohamad Suffian said...

slmt menonton perlawanan bolasepak..

Post a Comment